️اطلاع‌رسانی به موقع و آگاهی مردم و مسوولان در هنگام توفان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابها ر گفت : تیم‌های ارزیاب و افراد و مردمی با تجربه سیل ۹۸ در منطقه آزاد چابهار مستقر هستند و خدمات لازم را ارائه خواهند کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سیستان و بلوچستان گفت: پیش‌بینی پایگاه پشتیبانی در ۶ نقطه، استقرار ۱۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین از جمله اقدامات در منطقه آزاد چابهار هستند که در راستای سرعت بخشیدن به کمک رسانی برپا شده‌اند.

همکاری نکردن برخی مردم در جابجایی از مسیر رودخانه یکی از مشکلات عمده است که با توجه به این موضوع، امکان خسارت وجود دارد.

۳۷۰ هزار نفر در نقاط ساحلی چابهار، دشیتاری، کنارک و زرآباد ساکن هستند که ۲۰ درصد آن شامل حدود ۷۶ هزار نفر می‌شود که نیاز است امکانات لازم امداد و نجات برای این تعداد پیش‌بینی شود.

تأمین کمرشکن برای جابجایی ماشین‌آلات سنگین و ورود نیرو‌های نظامی و استقرار نیرو‌ها برای خدمات رسانی.

این جلسه با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل بحران استان، فرمانداران کنارک، دشتیاری، زرآباد، معاون عمرانی فرمانداری چابهار و حضور سایر فرمانداران جنوب استان به صورت کنفرانسی، اعضای شورای تأمین و سایر مدیران کل استانی و اعضای ستاد مدیریت مقابله با بحران استان و شهرستان‌های جنوب استان برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار