مدیرکل امور شهری استانداری همدان:

پرونده عضوشورای شهر تویسرکان به شورای حل اختلاف ارسال شده است

مدیرکل امور شهری استانداری همدان گفت: تصمیم گیری درباره ادامه عضویت و یا سلب عضویت عضو شورای شهر تویسرکان منوط به رای شورای حل اختلاف است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  مجید درویشی مدیرکل امور شهری استانداری همدان گفت: تصمیم گیری درباره ادامه عضویت و یا سلب عضویت عضو شورای اسلامی شهر تویسرکان منوط به رای و نظر شورای حل اختلاف است.

او افزود: نامه ای برای تعیین وضعیت علی خزائی عضور شورای اسلامی شهر تویسرکان از سوی فرمانداری شهرستان  به استانداری ارسال شد و  از  استانداری هم این نامه را برای تعیین تکلیف به شورای حل اختلاف ارسال کرده است.

گفته می شود علی خزائی عضو شورای ششم شهر تویسرکان، قبل از نام نویسی برای انتخابات شورای اسلامی از شغل قبلی خود استعفا نکرده است.

او که اکنون رئیس شورای شهر تویسرکان شده است قبل از نام نویسی برای انتخابات شورای شهر استعفا نکرده بود و تاریخ بازنشستگی او بعد از مهلت قانونی برای نام نویسی انتخابات بوده است  و از نظر قانونی نمی توانسته در انتخابات شرکت کند.

علی خزائی در هنگام نام نویسی برای حضور در انتخابات نظامی بوده است و برابر قانون نظامیان برای حضور در انتخابات یا باید بازنشسته شده باشند و یا اینکه از سمت خود استعفا کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار