فعالان اقتصادی بوشهر در نمایشگاه بین المللی خرما شرکت کنند

معاون سازمان صمت بوشهر از فعالان حوزه خرما در استان خواست در چهارمین نمایشگاه بین المللی خرما و صنایع وابسته حضور یابند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوالقاسم محمد زاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: چهارمین نمایشگاه بین المللی خرما وصنایع وابسته از ۵ تا ۸ آبان در نمایشگاه بین المللی فارس برگزار می‌شود که از فعالان حوزه خرما در استان می‌خواهیم در این نمایشگاه حضور فعال داشته باشند.

او افزود: این نمایشگاه با حضور فعالان استان‌های خرماخیز ایران و کشور‌های همسایه و همچنین رایزنان سازمان توسعه تجارت و کارشناسان برخی سفارتخانه‌ها برگزار می‌شود.

 معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: برگزاری جلسات ویژه با حضور تجار داخلی و خارجی و برگزاری همایش‌های آموزشی با محوریت کشور‌های اوراسیا و اتحادیه اروپا، فدارسیون روسیه و کشور‌های عضو D۸ از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود که می‌تواند فرصت خوبی برای معرفی توانمند‌ی‌های صنعت خرمای استان برای رسیدن به بازارهای مطلوب داخلی و خارجی باشد.

محمد زاده عنوان کرد: علاقه‌مندان برای حضور در چهارمین نمایشگاه بین المللی خرما وصنایع وابسته می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاع بیشتر با شماره‌های ثابت ۰۷۱۳۲۳۰۲۱۱۱-۰۷۱۳۲۳۰۲۲۱۱ و شماره‌های همراه ۰۹۱۷۰۵۲۷۷۸۰-۰۹۱۷۰۵۲۷۷۸۵ تماس بگیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.