اجرای نمایش خیابانی شاه داماد در لردگان

نمایش خیابانی «شاه داماد» به کارگردانی اکبر دانیالی در لردگان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امین بسیم مدیر واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش خیابانی «شاه داماد» به نویسندگی سعید خیراللهی و کارگردانی اکبر دانیالی اجرا شد.

او افزود: این نمایش با موضوع شهدای مدافع حرم است و شیوه اجرای آن از سوی کارگردان به صورت اتفاق در خیابان انتخاب شده است.


بیشتر بخوانید


بسیم اضافه کرد: اکبر دانیالی لردگانی و ویدا اردشیری لردگانی بازیگران این نمایش هستند و مرضیه فرهنگ طراح لباس، مصطفی حسنی عکاس و تصویر بردار، روح الله خالدی روابط عمومی دیگر عوامل نمایش شاه داماد هستند.

او اظهار داشت: تئاتر خیابانی از وجوه مستند و اجتماعی برخوردار است و قابلیت ارتباطی بسیار خوب با مردم دارد از این رو طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در حوزه هنری استان در سال ۱۴۰۰ تلاش داریم چند نمایش خیابانی در استان تولید و اجرا کنیم.

بسیم تصریح کرد: چاپ مجموعه نمایشنامه از نویسندگان استان نیز پس از اخذ مجوز از حوزه هنری مرکز هم اکنون مراحل چاپ در انتشارات سوره مهر حوزه هنری را سپری می‌کند.

او ادامه داد: نمایش شاه داماد در لردگان اجرا شده است و در صورت تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام استان و مساعد شدن شرایط، این تئاتر خیابانی در مرکز استان نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.