جوابیه شرکت آب و فاضلاب ایلام به ماجرای آلودگی آب روستای بان امرو

شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در واکنش به ماجرای آلودگی آب روستای بان امرو جوابیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اعلام کرد : شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی در حوزه شهری و روستایی شهرستان چوار تلاش‌ها و خدمات زیادی صورت داده و پروژه‌های خوبی نیز در دست اقدام است.

با توجه به وضعیت محدود منابع آب زیرزمینی در شهرستان چوار، شرکت آب و فاضلاب استان همواره در جهت رفع مشکل آب شرب مردم شریف این روستا‌ها در چند سال گذشته نیز اقداماتی انجام داده وبیش از۲۰ میلیارد تومان تاکنون هزینه نموده است.

در حال حاضر به خاطر کمبود آب در تعدادی از روستا‌های حوزه چوار، این شرکت بصورت سیار و شبانه روزی آبرسانی می‌کند.

این شرکت برای تامین آب پایدار روستا‌های منطقه، مطالعات کارشناسی و استفاده از ظرفیت آب سد ایلام را در دستور کار قرار داده است که خوشبختانه فرایند انجام مناقصه در ماه جاری به سرانجام رسیده و فاز اول پروژه با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار بزودی کلنگ زنی خواهد شد.

و اما درمورد مشکل آب روستای بان امرو، و وجود جانداران در داخل لوله کشی آب به استحضار میرساند براساس کارشناسی‌های انجام شده وبررسی‌های دقیقی که انجام گرفته این موضوع صحت ندارد و با توجه به پوشش مناسب چشمه‌ها ومخازن وایزوله نمودن آن‌ها امکان ورود جانوران به داخل آب وجود ندارد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.