معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه:

برگزاری یادواره شهداء ادای دین به شهیدان است

سردار پور جمشیدیان گفت:برگزاری یادواره‌هایی مانند کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان حداقل کاری است که می‌توانیم در حق شهداء انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار پور جمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در یادواره شهدای ماهنشان گفت: آحاد مردم و اقشار مختلف جامعه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس حضور و نقش آفرینی داشته و در کنار رزمندگان، شهدا و ایثارگران و فرماندهان این خطه در دوران دفاع مقدس بوده‌اند.

او ادامه داد: نقش مردم استان زنجان رزمندگان شهداء جانبازان و شعرای بزرگی همچون کلامی زنجانی نقش بزرگی در دوران دفاع مقدس است که رزمندگان این استان در لشکر علی ابن ابیطالب، لشکر ۳۱ عاشورا، تیپ قهرمان انصار المهدی مجاهدانه جنگیدند و فرماندهان و رزمندگان این خطه عصاره غیرت و شجاعت مردم استان زنجان بودند.

پورجمشیدیان با اشاره به آمار بالای شهدای روستای بلند پرچین در استان زنجان، گفت: تقدیم چنین شهدایی از منطقه‌ای با این جمعیت کم نشان دهنده نقش بی‌بدیل این خطه در دوران دفاع مقدس است.

او ادامه داد: ۸ سال دوران دفاع مقدس در تاریخ می‌درخشد در حالی که همه دنیا علیه نظام اسلامی بسیج شده بودند، اما نتوانستند در سخترین شرایط یک وجب از خاک  ایران را تصرف کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: رزمندگان اسلام در سخت‌ترین شرایط به میدان آمدند در حالیکه بخش اعظمی از این مردم، نظامی نبودند اما با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) کار و بار خود را رها کرده و به میادین جنگ آمدند.

پورجمشیدیان افزود: برگزاری این یادواره‌ها و کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان حداقل کاری است که در حق شهداء می‌توانیم انجام دهیم چرا که پرچم غیرت و مردانگی را شهیدان و رزمندگان را در کشور به اهتزاز در آوردند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: امام خمینی (ره) به دلیل همین رشادت‌ها بود که فرمودند من دست و بازوی شما رزمندگان را می‌بوسم چرا که صدام و دشمنان نظام اسلامی را به زانو در آوردید.

پور جمشیدیان گفت: تیپ انصار المهدی (عج) زنجان حماسه‌های بی‌نظیری در شمالغرب کشور خلق کرده و رزمندگان این خطه مظلومانه سینه سپر کرده و مقابل دشمن ایستادگی کرده‌اند تا ما امروز در اوج امنیت زندگی کنیم.

او با بیان اینکه امنیت امروز نظام اسلامی از امنیت اروپا بیشتر است، افزود: مردان غیرتمند ایرانی در سوریه جنگیدند تا پای دشمن بریده شده و نتواند به حرم حضرت زینب (س) نزدیک شود.

پورجمشیدیان گفت: مردان غیرتمند نظام اسلامی در کشور عراق در شهر‌های سامرا، نجف و کربلا اجازه ندادند به ساحت ائمه معصومین (ع) خدشه وارد شود و امروز هم در بخش سلامت در کنار نیرو‌های غیرتمند کادر سلامت به دولت برای کنترل بیماری کرونا کمک می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه در حال حاضر میلیون‌ها دوز واکسن وارد کشور شده است تا این بیماری در کشور کنترل شود، ادامه داد: اگر می‌خواهیم راه شهیدان را ادامه دهیم و امام و شهداء از ما راضی باشند، باید موجب سربلندی و عزت  کشورمان ایران شویم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.