فالح الفیاض: شعار عراق دفاع از آرمان فلسطین است

رئیس الحشد الشعبی عراق با توهم خواندن عادی سازی روابط با دشمن، افزود: عراق همواره شعار دفاع از آرمان فلسطین را سر داده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، فالح الفیاض که به عنوان رئیس فهرست ”العقد الوطنی“ سخنرانی می‌کرد، تاکید کرد: دعوت‌ها در عراق به عادی سازی روابط با اسرائیل دعوت‌های شوم عده‌ای مزدور است. عراق همواره شعار دفاع از مسایل امت به ویژه آرمان فلسطین را سر داده است.

الفیاض افزود: عده‌ای تلاش می‌کنند نزد مردم این توهم را ایجاد کنند که عادی سازی با دشمن راه رفاه و عبور از مشکلات است. این تصور فقط توهم و خیالبافی این شخصیت‌های ضعیف است. نمی‌توانیم از دشمن انتظار خیر داشته باشیم. کسی که سرزمین ما را غصب کرده و به زنان ما تجاوز و فرزندان ما را آواره کرده است، چطور می‌تواند پناهگاه و راه نجات باشد. این تصور، توهمی بیش نیست و الحمدالله شاهد واکنش سراسری در عراق به این گروه کوچک بودیم که می‌خواستند جامعه عراق را در این مسئله بسنجند و دیدند که عراق در دفاع از مسائل امت، مصونیت و انسجام دارد.

او خاطرنشان کرد: انتخابات زودهنگام درمان مشکلات مزمن است و اگر این انتخابات مانند دور‌ه‌های قبلی انتخابات باشد، همان نتیجه را به همراه خواهد داشت. مشکلات ما مربوط به زیرساخت‌های سیاسی کشور است. عده‌ای می‌خواهند کشور طایفه‌ای تشکیل دهند تا خودشان رهبر آن طایفه و آن گروه باشند. ما باید درباره حل این مشکل با یکدیگر متحد شویم. همه عراقی‌ها باید در هدایت، امنیت، اقتصاد و برنامه ریزی برای آینده کشور مشارکت داشته باشند.

 هفته گذشته نشستی در شهر اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق برگزار شد که برخی افراد حاضر در آن خواهان عاد‌ی‌سازی روابط عراق با رژیم صهیونیستی شدند. این نشست با حضور بیش از ۳۰۰ نفر که ۶۰ نفر از آنان فعالان شبکه‌های اجتماعی بودند، برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار