تصادفات منجر به فوت در مهاباد ۴۰ درصد کاهش یافت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد از کاهش ۴۰ درصدی تصادفات فوتی درون شهری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حاتم ابراهیمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با رعایت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان در شش ماهه سال جاری تصادفات منجر به فوت در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۴۰ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در این مدت تصادفات جرحی نیز ۶ درصد کاهش یافته است، افزود: در همین مدت تصادفات خسارتی نیز نسبت به مدت مشابه کاهش ۹ درصدی را نشان می‌دهد.

سرهنگ ابراهیمی در ادامه علت کاهش آمار را رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اعلام کرد و گفت: در چند ماه گذشته شاهد ایجاد حساسیت بیشتری از سوی شهروندان در زمینه رعایت قوانین هستیم و امیدواریم این امر همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد بیان کرد: اگرچه ۱۷ دستگاه متولی در شهرستان برای ارتقای زیرساخت‌ها و حل مشکلات ترافیکی شهر مهاباد ایفای نقش می‌کنند، ولی مشارکت شهروندان یکی از مهمترین عوامل کاهش تصادفات می‌باشد.

وی در پایان اضافه کرد: بیشترین میزان تصادفات در خیابان‌های حاشیه شهر مهاباد روی می‌دهد که در این خصوص نیازمند ارتقای زیرساخت‌ها و حساسیت بیشتر رانندگان برای رعایت قوانین هستیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.