در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

۱۲ مصدوم در زمین لرزه اندیکا - کوهرنگ

سخنگوی اورژانس کشور از آماده باش اورژانس در پی زلزله ۵.۷ ریشتری در مرز خوزستان و چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: زلزله ۱۲ مصدوم داشته است.

خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: زمین لرزه‌  به بزرگی ۵.٧ ریشتری در عمق ١٠ کیلومتر در استان خوزستان محدوده شهر اندیکا اتفاق افتاده است که بلافاصله آماده باش اورژانس کشور به مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ابلاغ شد.

سخنگوی اورژانس کشور  با اشاره به آماده باش ناوگان زمینی و هوایی اورژانس برای رسیدگی به مصدومان احتمالی زمین لرزه اندیکا بیان کرد: تاکنون ١۵ دستگاه آمبولانس، ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ناوگان هوایی اورژانس در خوزستان، شهرکرد و خرم آباد و بیمارستان مسجد سلیمان در حال آماده باش قرار گرفتند.

خالدی از مصدومیت 12 نفر بر اثر زمین لرزه شهرستان های اندیکا - کوهرنگ خبر داد و گفت: متاسفانه بر اثر این زمین لرزه 12 نفر مصدوم شدند که آسیب به 8 نفر به دلیل ترس و فرار بوده است.

وی افزود: 4 هموطن دیگر نیز به دلیل ریزش آوار دچار مصدومیت شدند، خوشبختانه 6 نفر از مصدومان پس از درمان از بیمارستان ترخیص و 6 نفر دیگر درحال مداوا هستند و این زمین لرزه فوتی نداشته است.

سخنگوی اورژانس کشور بیان کرد: اورژانس با تمام امکانات در حال آماده باش و پیگیری وضعیت مصدومان احتمالی زمین لرزه است و امیدواریم اخبار خوشی در زمینه عدم خسارت جانی مخابره شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار