رضایی: عملکرد نازنین ملایی در المپیک، فراتر از حد انتظار بود

سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ کشورمان درباره برگزاری مسابقات این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

فرزین رضایی، سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ ایران در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: خدا را شکر مسابقات کشوری در حال برگزاری هستند و استقبال خوبی نیز از این مسابقات به عمل آمده است. نفرات قدیمی تیم ملی نیز حضور دارند. امیدوارم ثمره برگزاری این مسابقات حضور مقتدرانه در مسابقات آسیایی و جهانی باشد.

رضایی که سرمربی تیم تهران نیز است، درباره شرایط قایقرانی تیم تهران گفت: قایقرانی تهران به واسطه وجود دریاچه آزادی همیشه شرایط خوبی داشته و قهرمانی‌های زیادی را در مسابقات کشوری کسب کرده است.

رضایی درباره مشکلات روئینگ گفت: ما هیچ وقت پیست استانداردی برای برگزاری رقابت‌های روئینگ نداشته ایم و تمامی مسابقات رسمی کشور را در دریاچه آزادی برگزار می‌کردیم که کار اشتباهی است.

او ادامه داد: مشکل قایق‌ها و ترخیص آن‌ها از گمرک نیز همچنان وجود دارد، اما دوستان در فدراسیون قول داده اند که این مشکل به زودی حل خواهد شد و بالاخره این قایق‌ها ترخیص می‌شوند.

رضایی درباره نازنین ملایی، نماینده المپیکی ایران گفت: نازنین ملایی در المپیک نمایش درخشان و فرا‌تر از انتظاری داشت و نشان داد اگر حمایت‌ از ورزشکاران بیشتر شود، می‌توان انتظار نتایج بهتری را داشت. امیدوارم بیشتر از این بچه‌ها حمایت شود؛ چرا که می توانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

رضایی در انتها گفت: قرار بر این است که بعد از مسابقات کشوری اردو‌های تیم ملی آغاز شوند و به امید خدا بتوانیم اردو‌های خارج از کشور را نیز برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: قایقرانی ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار