ساداتی نژاد:

تحریم ورود مرغ اجداد بارزترین نماد دشمنی با امنیت غذایی ایران است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تحریم ورود مرغ اجداد به ایران را بارزترین اقدام دشمن در حوزه امنیت غذایی است و باید حوزه امنیت غذایی را مدیریت کنیم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در نشست مشترک با رئیس بنیاد مستضعفان، تحریم ورود مرغ اجداد به ایران را بارزترین اقدام دشمن در حوزه امنیت غذایی عنوان کرد و گفت: باید با هوشمندی، حوزه امنیت غذایی را مدیریت کنیم.

او با اشاره به لزوم حضور پررنگ نهاد‌های انقلابی در حوزه کشاورزی و دامپروری گفت: ایجاد قرارگاه‌های امنیت غذایی با همکاری نهاد‌های انقلابی در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: بنیاد مستضعفان با هلدینگ‌های بزرگ کشاورزی و اقتصادی خود، می‌تواند در توسعه کشاورزی قراردادی و یاری رسانی به کشاورزان و دامداران مناطق محروم، کمک بسزایی کند.

ساداتی نژاد همچنین گفت: وزارت جهاد‌کشاورزی و بنیاد مستضعفان در حوزه فرهنگ سازی مصرف محصولات کشاورزی با یکدیگر همکاری خواهند کرد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
اگر صهیونیسم و امریکا به هر فتنه ایی متوسل میشوند برای ضربه به ایران غمی نیست خوب دشمن آشکار هستند ولی خدا لعنت کنه و به نفرین ابدی خون شهدا گرفتار بشن دلالها و دستهای کثیف داخلی که برای سودجویی بیشتر مسیر عرضه مواد غذایی و گوشت و مرغ و تخم مرغ و میوه و نهاده های دامی و..و هر چه که به این زنجیره غذایی مردم ربط داره... رو با دستها و پولهای کثیف خود احتکار می کنند یا صادرات غیر مجاز می کنند یا هر حیله ایی بکار می برند که هم سود کثیف بکنند و هم برای همکاری با دشمنان ضربه به نظام و دولت بزنند با ناراضی کردن و در فشار قرار دادن ملت و اقشار ضعیف ...لعنت خدا بر همه شما دلالان و مافیای کثیف داخلی...انشاا.. بزودی به غضب الهی گرفتار می آیید و به ذلالت و خواری خواهید افتاد.
آخرین اخبار