وزیرجهاد کشاورزی برای بررسی مطالبات مردم به دشتستان سفر می‌کند

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: وزیر جهاد کشاورزی برای بررسی خواسته‌ها و مشکلات کشاورزان و مردم دشتستان به این شهرستان سفر می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح رزمایش همدلی و احسان در شهر وحدتیه با اشاره به سفر رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت به استان بوشهر در پایان این هفته، گفت: شهرستان دشتستان این هفته میزبان وزیر جهاد کشاورزی خواهد بود و عمده مشکلات حوزه کشاورزی و بخش‌های مختلف این شهرستان بررسی و به صورت میدانی بازدید شده است تا در جریان سفر وزیر درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

او افزود: در سفر وزیر جهاد به دشتستان از برخی طرح‌ها در بخش‌های مختلف از جمله طرح تحول نخیلات و آبیاری نوین بازدید می‌شود و مشکلات کشاورزان از نزدیک بررسی خواهد شد. همچنین سایر مطالبات مردم و کشاورزان دشتستان را برای پیگیری و دستیابی به نتیجه مطرح و دنبال خواهیم کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم عنوان کرد: اعتبارات قابل توجهی در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، به شهرستان دشتستان اختصاص یافته است تا در مواردی مانند سد دالکی، طرح تحول نخیلات و آبیاری نوین، اتمام بیمارستان ۱۷ شهریور، تکمیل بزرگراه‌ها و... هزینه شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.