جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

هیچ تنشی در مرز‌های شمال شرقی کشور وجود ندارد

سردار فدوی در پاسخ به پرسشی درباره تنش‌های اخیر در مرز‌های شمال شرقی کشور گفت: یک سری شیطنت‌ها می‌شود، اما تنشی در کار نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه ششمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت که عصر امروز چهارشنبه ١۴ مهرماه در مجتمع فرهنگی تلاش تهران برگزار شد، در پاسخ به پرسشی درباره تنش‌های اخیر در مرزهای شمال شرقی کشور با تاکید بر اینکه یکسری شیطنت‌ها برقرار می‌شود اما تنشی در کار نیست، اظهار کرد: آمریکایی‌ها که ۴۳ سال است با توانمندی که به لحاظ مادی و بر حسب ظاهر دارند و یک اتحاد بزرگی ایجاد کرده‌اند، نتوانستند برای ما تنش ایجاد کنند؛ طبیعی است مسائلی از این دست تنشی برای جمهوری اسلامی ایران تنشی درست نمی‌کند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت گفت: برای کسانی که در جبهه حق قرار دارند هیچ شکستی وجود ندارد؛ چراکه آنها برای تحقق اهداف‌شان که مربوط به خدا و حق است حاضرند جان خود را فدا کنند؛ اما کسانی که به دنبال منافع دنیایی و مادی هستند و حاضر نیستند جان دهند، حتماً با شکست مواجه خواهند شد. نزدیک به ۴۳ سال است که جبهه انقلاب اسلامی در مسیر حق قرار دارد و به هزاران پیروزی دست یافته است، ولی جبهه باطل که به رهبری آمریکا بوده، حتی یک پیروزی را نمی‌تواند نام ببرد.

سردار فدوی در پایان در پاسخ به پرسشی درباره شعار این اجلاسیه مبنی بر افول قدرت آمریکا خاطر نشان کرد: افول قدرت آمریکا چیزی نیست که فقط ما بگوییم، بلکه چیزی است که اندیشمندان و صاحب‌نظران در داخل آمریکا و سایر نقاط دنیا آن را مطرح می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Italy
ناشناس
۰۱:۰۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
یاد انشای اول دبستانم افتادم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
سلام
من فکر کنم صحبت سردار مرزهای شمال غربی کشور هست نه شمال شرقی
Iran (Islamic Republic of)
ن
۲۲:۴۹ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
شمال غرب
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۲۲:۳۵ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
شمال شرق یا شمال غرب؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
تمام نخبگان نظامی ما توسط رژیم اشغالگر اسرائیلی ترور شد و هر روز بیشتر از دیروز شعار دادیم .هنوز داغ سردار در دلمان تازست و دم از انتقام سخت زدیم و حتی انتقام آسان هم نگرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
تخم مرغ دونه ای چنده؟!!
Germany
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
منطقه قره سو جزء لاینفک خاک ایران است و اگر شما به آنجا لشکرکشی کنید آذربایجان هیچ دخالتی نمی‌کند و پس از آن نخجوان در دست ایران خواهد بود. ایران با کمک ارمنستان بر قره سو تمرکز کند و حیله های ترکیه را نقش بر آب کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
عامل تنش ها درست اومده بیخ گوش ما
Germany
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
ترکیه در گذشته به مرز ما و ارمنستان تجاوز کرده و حالا هم اردوغان با حیله و نیرنگ و جنگ افروزی میخواد جلوی پیوستن نخجوان به وطن اصلی خودش رو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
اگه یکی بزنند ما ده تا میزنیم؟؟؟ واقعا اینجوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
اگر اوضاع منطقه طوری باشه که ما مجبور به دفاع از خودمان باشیم حتما باید بجنگیم و سرزمین های تحت اشغالگران را بازپس گیریم. آذربایجان، افغانستان، بحرین و... جزیی از خاک ایران بودن اما حالا ما از بابت این مناطق دغدغه و نگرانی های زیادی داریم. دست کم هیچ دلیل منطقی در مورد ادعای مالکیت آذربایجان بر نخجوان و حاکمیت ترکیه بر کوه های شرق نخجوان که ایران را از ارمنستان جدا کرده وجود ندارد و این چیزی جز تجاوز نیست.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۸:۲۰ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
سلام ،

برو جنوب تا خبرت کنم ،
یا چابهار باش یا برو بندر عباس ،


پیمان اشراقی ،
فرمانده کل قوا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
مثل اینکه اسراِِییل خیلی برای مرگ مشتاق که همسایه ایران شده
آخرین اخبار