ششمین سالگرد سردار همدانی؛

شخصیت مردمی حاج حسین همدانی او را محبوب دل‌ها کرد

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: سردار همدانی روحیه مردمی بالایی داشت و همین موجب مردمی شدن شخصیت ایشان بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار مجیدی فرمانده سپاه انصار الحسین همدان در مراسم ششمین سالگرد شهید همدانی در گلزار شهدا با اشاره به مردمی بودن این شهید بزرگوار گفت: حاج حسین همدانی علاوه بر یک فرمانده نظامی داشتن یک وجه مردمی داشت و بخش مهم از وقت خود را صرف ارتباط با اقشار مختلف مردم می‌کرد.

او در ادامه بیان کرد: رسیدگی به امور مختلف رزمندگان و ایثارگران در جبهه‌های جنگ، دوران دفاع مقدس و پس از آن از ویژگی‌های برجسته این شهید بزرگوار بود.

سردار مجیدی با بیان اینکه شهید همدانی علاوه بر اینکه فرمانده نظامی بود، گفت: سردار روحیه مردمی بالایی داشت و همین موجب مردمی شدن شخصیت ایشان بود.

سردار مجیدی یکی از بارزترین شخصیت‌های شهید همدانی مردمی بودن ایشان عنوان کرد و افزود: ایشان به محض آنکه وارد استان می‌شد جلسات مختلف را با گروه‌های مختلف مردمی در استان برگزار می‌کرد و این موجب شد تا تشییع شهید همدانی مردمی و بسیار بزرگ باشد.

او ادامه داد: سردار همدانی همیشه دغدغه رسیدگی به مشکلات رزمنده‌ها را داشت به گونه‌ای که اگر با مشکلی مواجه بودند آن‌ها را حمایت می‌کرد و اقداماتی در جهت رفع مشکل آن‌ها انجام می‌داد، و همین بُعد مردمداری بود که او را از سایر فرماندهان متمایز می‌کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: ایشان وقتی بعد از ماموریت به همدان می‌آمدند با مردم ارتباط برقرار می‌کردند و به نظر من شخصیت مردمی که داشت ایشان را به همدانی تبدیل کرد.
انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.