استاندار بوشهر اهداف سفر رئیس جمهور به استان را تشریح کرد

استاندار بوشهر اهداف سفر رئیس جمهور و اعضای دولت به استان بوشهر را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با حضور در برنامه زنده تلویزیونی گفت و گو از شبکه استانی سیمای بوشهر با تشریح اهداف سفر فردای رئیس جمهور و اعضای هیات دولت، بیان کرد: سفر رئیس جمهور و اعضای دولت به استان با دو هدف انجام خواهد شد هدف اول ارتباط با مردم و بررسی مسائل مردم و جمع آوری مشکلات مردمی و تصمیم برای حل مشکلات است.

او افزود: هدف دوم هم ایجاد تحرک جدید در فعالیت‌های اقتصادی و خروج جامعه و کشور از رکودی است که به علت شرایط شیوع کرونا صورت گرفته بود. در مجموع هدف دوم ما فعال کردن فعالیت‌های اقتصادی و طرح‌های عمرانی است.

حضور ۵ وزیر دولت در استان بوشهر

استاندار بوشهر عنوان کرد: فردا آقای اوجی وزیر نفت به شهرستان‌های عسلویه و جم سفر می‌کند. آقای قاسمی وزیر راه و شهرسازی هم امروز به استان سفر کرده و بازدید‌هایی در شهرستان‌های کنگان و دیر داشته است.

محمدی‌زاده افزود: آقای محرابیان وزیر نیرو به شهرستان‌های دشتی و تنگستان سفر خواهد کرد و آقای ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی نیز در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان خواهد بود.

او بیان کرد: آقای خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی هم به شهرستان‌های گناوه و دیلم سفر می‌کند.

نحوه اعلام مشکلات مردمی در سفر رئیس جمهور

استاندار بوشهر گفت: ملاقات‌های مردمی با توجه به شرایط کرونایی به شکل بسیار محدود خواهد بود، اما تنوع سرکشی‌ها بی‌‎شمار بوده است به طوری که قشر بزرگی از جامعه تحت پوشش دیدار‌های مردمی قرار می‌گیرند.

محمدی‌زاده افزود: در سفر رئیس جمهور مدیرکل ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری هم با تیم کامل به استان سفر کردند و در دانشگاه خلیج فارس مستقر شدند و مردم استان از طریق سامانه ۱۱۱ سامد می‌توانند مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کنند.

او ادامه داد: وزرای دولت علاوه بر نشست در شورای اداری، دیدار‌هایی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهند داشت.

محمدی‌زاده گفت: علاوه بر وزرا خانم خزعلی معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور و آقای مدنی معاون توسعه روستایی رئیس جمهور به استان سفر می‌کنند.

او افزود: تصمیمات برای تصویب در جلسه شورای اداری استان در تهران در نشست با وزرا و معاون اول رئیس جمهور گرفته شده و فردا در جلسه شورای اداری استان از سوی معاون اجرایی رئیس جمهور اعلام می‌شود و پس از سفر هم مشروح مصوبات را به اطلاع مردم استان می‌رسانم.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به پیشینه تاریخی و کهن استان و وجود نیرو‌های مسلح متعدد در استان، از رئیس جمهور درخواست اجرای تشریفات نظامی در فرودگاه بوشهر داشتیم و او موافقت کرد این در حالی است که در هیچ‌کدام از سفر‌های استانی رئیس جمهور تشریفات نظامی انجام نشده بود.

محمدی‌زاده عنوان کرد: بازدید از مراکز صنعتی، کشاورزی و میراث فرهنگی و گفتگو با فعالان این عرصه‌ها از برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.