اسکوچیچ: در فوتبال حافظه معنا ندارد/ اگر شجاع اخراج می‌شد، باید یک دستم را قطع می‌کردم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد پیروزی مقابل امارات توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی یک بر صفر مقابل تیم ملی فوتبال امارات در نشست خبری بیان کرد: بازی خوبی مقابل تیمی که دفاعی بازی کرد، انجام دادیم. امارات در نیمه اول کاملا دفاعی بازی کرد، اما مهم ترین امر این بود که به هدف خود یعنی کسب ۳ امتیاز بازی برسیم.

او افزود: از عملکرد تیم ملی فوتبال امارات در این بازی شگفت زده شدم. بعد از این برد خوشحالی نمی‌کنیم؛ چون بازی مهمی مقابل تیم ملی فوتبال کره جنوبی داریم و باید در آن بازی نیز برنده شویم. لغو کارت قرمز و بازگشت شجاع خلیل زاده باعث شد تا بازیکنان انگیزه دو چندان بگیرند و با اراده بیشتری بجنگند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: برد مهمی بود و می‌دانستیم در این شرایط آب و هوایی وضعیت برای ما آسان نیست و با توجه به بازیکنانی که از اروپا به اردوی ما اضافه می‌شدند، کار ما سخت‌تر شد؛ زیرا زمان کمتری برای هماهنگی داشتیم.

اسکوچیچ تاکید کرد: نیمه اول از بازی اصلاً راضی نبودم، اما با تغییراتی که انجام دادیم در نیمه دوم بهتر شدیم و شرایط راضی‌کننده و بهتری بود. یک اشتباه داشتیم که کمک داور ویدیویی (VAR) آن را برگرداند. در مسیر خیلی خوبی برای رسیدن به اتفاقات بزرگتر هستیم، اما این را می‌دانیم که می‌توانیم از این بهتر باشیم. با شرایطی که وجود داشت بهترین نتیجه را گرفتیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص ۱۰ برد متوالی با تیم ملی و صدرنشینی تیم ایران در جدول بدون گل خورده، اظهار داشت: من ۵۳ سال دارم و می‌دانم نباید با این چیز‌ها خیالم راحت باشد. این را بار‌ها گفته ام که در فوتبال حافظه معنی ندارد و فوتبال هیچ حافظه‌ای ندارد. باید همین الان به خوبی استراحت کنیم و به بازی بعدی فکر کنیم. شروع خیلی قوی‌تری داشتیم، اما می‌دانیم که نباید به این موضوع دل خوش کنیم. باید کار کنیم تا از این هم بهتر شویم.

وی در مورد استفاده از VAR در این مسابقه و بازگشت کارت قرمز عنوان کرد: اگر مجبور به تعویض می‌شدم، باید یا سردار یا طارمی را تعویض می کردم به جای شجاع خلیل‌زاده‌ای که اخراج شده بود و این مانند آن بود که یکی از دست‌هایم را قطع کنم. در ابتدای نیمه دوم هم بازی را به دست گرفتیم و حریف را تحت تاثیر قرار دادیم، اما آن یک اشتباه داشت همه چیز را به هم می‌ریخت. مالکیت را در اختیار گرفتیم و بعد از آن صحنه هم توانستیم به بازی عادی‌ خود برگردیم، اما اخراج خلیل‌زاده باعث می‌شد خیلی به دردسر بیفتیم که خوشحالم این اتفاق رخ نداد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
عالی بودن بچه ها
آخرین اخبار