بازتاب پیروزی ایران مقابل امارات در رسانه پرتغالی

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی امارات در نشریه معتبر ابولای پرتغال بازتاب داشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی امارات در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در روزنامه ورزشی ابولای پرتغال بازتاب داشت.

سایت این روزنامه به حضور علیرضا بیرانوند و مهدی طارمی، ۲ بازیکن ایرانی شاغل در لیگ پرتغال در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و ضمن بارگذاری گل طارمی، تیتر زد :" ایران با تک گل طارمی برنده شد."

در این گزارش آمده است:" ایران در دور سوم گروه A مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در دیدار برابر امارات با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

علیرضا بیرانوند (بوآویستا) و مهدی طارمی (پورتو) جزء نفرات اصلی تیم ایران بودند که مهاجم اژدهایان (لقب پورتو) برجسته ظاهر شد.

دقیقه ۷۰ بود که او گل پیروزی را برای ایران به ثمر رساند. قبل از سوت پایان، آزمون (دقیقه ۹۰) یک فرصت طلایی برای افزایش تعداد گل داشت، اما پنالتی را هدر داد.

با این نتیجه، ایران با ۹ امتیاز، ۲ امتیاز بیشتر از تیم کره جنوبی با هدایت پائولو بنتو، در گروه A صدرنشین است. امارات متحده عربی با ۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیرزاد
۱۳:۲۶ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
باسلام و درود خدمت ملت شریف و بزرگ ایران.خدمت نویسنده ی متن .خسته نباشید .بعید میدانم امتیاز امارات به ۷رسیده باشد که شما متن زده آید.باتشکر
آخرین اخبار