مطالبات شهرداری خرمشهر وصول شود

امام جمعه خرمشهر وصول مطالبات و تعامل دستگاه‌ها در سطوح مختلف با شهرداری خرمشهر را راهکار برون رفت این شهرستان از وضعیت فعلی دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حجت الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر در پیام روز جمعه خود گفت: باز هم در خرمشهر شاهد تعطیلی خدمات و انباشت زباله‌ها و دست از کار کشیدن کارگران شهرداری هستیم و خود مسئولان شهرداری تصریح می‌کند که دیگر توان پرداخت حقوق و ارائه خدمات به شهروندان را ندارند.

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه با این حال مشکلات فعلی خرمشهر راه حل دارد و اگر مسئولان اراده کنند و راه حل‌های مشکلات خرمشهر مشخص است از وصول مطالبات شهرداری به عنوان یکی از مهمترین و ضروری‌ترین این اقدامات یاد کرد.

او گفت: شهرداری‌هایی هستند که از شهرداری خرمشهر وام گرفته اند و سایر مطالبات شهرداری از دستگاه‌ها و نهاد‌ها و ادارات مختلف هم وجود دارد که همه باید پرداخت شوند.

امام جمعه خرمشهر ورود سازمان منطقه آزاد اروند برای رفع مشکلات شهرداری خرمشهر را نیز یک ضرورت دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از اعتبارات و درآمد‌هایی شهرداری خرمشهر به علت اعمال معافیت‌ها حذف شده و یا به حساب منطقه آزاد اروند واریز می‌شود ،و از مجموع درآمدهای شهرداری خرمشهر کاهش پیدا کرده این سازمان نباید بی تفاوت باشد.

حجت الاسلام عادل پور افزود: بخاطر اینکه کاهش بخشی از درآمد‌های شهرداری به علت وجود منطقه آزاد اروند است، پس این منطقه آزاد نیز در این اوضاع باید در کنار مردم و کارگران شهرداری باشد.
او همچنین از شرکت‌های توانمند مستقر در شهرستان خرمشهر خواست در این شرایط معین شهرداری باشند.

امام جمعه خرمشهر پرداخت به موقع اعتبارات آلایندگی و ارزش افزوده را حداقل اقدام دولت برای خارج شدن خرمشهر از وضعیت فعلی دانست و گفت: انتظار از مسئولین کشوری و استانی این است که اعتبارات آلایندگی و ارزش افزوده که می‌تواند مشکلات شهرداری خرمشهر حل و فصل کند را به موقع پرداخت کنند.

حجت الاسلام عادل پور در ادامه بر لزوم ورود مسئولان اعم از مسئولان استانی و کشوری در شرایط فعلی تاکید کرد و گفت: مسئولان اعم از مسئولان شهرستانی و استانی و کشوری باید فکری به حال مردم و اوضاع شهرستان خرمشهر بکنند و مسئولان در هر سطحی باید به فکر این موارد باشند که این مسائل را حل و فصل کنند.

او اضافه کرد: به مردم ارتباطی ندارد که منشأ مشکلاتی چه بوده، مردمی که عوارض و مالیات می‌دهند نیاز به خدمات دارند و توقع دارند دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون شهرداری تقدیم خدمات کنند.

امام جمعه خرمشهر در پایان به در خصوص مسائل خدمات شهری این شهرستان هشدار داد و گفت: من نسبت به مسائل خرمشهر هشدار می‌دهم و مردم از دولت انقلابی توقع دارند که با قید فوریت و اضطرار نسبت به مسائل خرمشهر ورود کرده و به آن‌ها رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.