با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش؛

معلم‌سرا و یک مدرسه در چابهار منطقه دشتیاری بزرگ افتتاح شد

معلم‌سرای بخش پیرسهراب چابهار منطقه دشتیاری بزرگ و یک مدرسه چهار کلاسه خیرساز روستای نَدَگان سرفراز با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در ادامه سفر خود به جنوب سیستان و بلوچستان معلم‌سرای بخش پیرسهراب شهرستان چابهار منطقه دشتیاری را افتتاح کرد.

این معلم سرا با اعتباری بیش از چهار میلیارد ریال دارای چهار اتاق و ظرفیت ۱۶ نفر توسط خیر نیک اندیش رضا مستاجران احداث شده است.

همچنین یک مدرسه چهار کلاسه خیرساز در روستای ندگان سرفراز با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.

طی سه سال اخیر و با مشارکت موسسات مردم نهاد و خیریه و حضور افراد نیک‌اندیش در جای جای سرزمین آب و آینه و آفتاب، نهضت مدرسه‌سازی شتاب مضاعفی به خود گرفته است.
یکی از این فضاهای خیرساز مدرسه چهار کلاسه روستای ندگان سرفراز منطقه دشتیاری بود که امروز با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش افتتاح شد.

این فضای آموزشی با زیربنای ۳۱۱ متر مربع و اعتباری معادل هفت میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال با مشارکت خیر نیک اندیش حاج اکبر ابراهیمی و سازمان منطقه آزاد چابهار احداث شده است.

علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش صبح امروز با استقبال معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، حمید الدین یوسفی فرماندار کنارک، سعیدی نماینده مردم در مجلس، رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش، عبدالرحیم کُردی مدیر عامل منطقه آزاد چابهار و جمعی از مسوولان وارد فرودگاه بندر کنارک شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار