استاندار یزد مطرح کرد؛

استان یزد یکی از استان‌های امن و آرام کشور

فاطمی، استان یزد را یکی از استان‌های امن و آرام کشور دانست و گفت: همه موفقیت‌های استان مرهون تلاش و خدمات نیرو‌های انتظامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در صبحگاه نیروی انتظامی استان،گفت: اگر یزد در زمینه صنعتی و نخبه پروری و بسیاری دیگر از شاخص‌ها از جایکاه بالایی برخوردار است همه به خاطر امنیت استان و تلاش جان برکفان نیروی انتظامی است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم با اشاره به اینکه هیچ نعمتی گواراتر از امنیت نیست، گفت: زیر بنای همه فعالیت‌ها باید تقوا و ایمان به خدا باشد و نیرو‌های انتظامی نیز با برخورداری از تقوا و توجه به خدا برای امنیت کشور به خوبی تلاش می کنند.

فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این صبحگاه خط قرمز نیروی انتظامی را امنیت مردم دانست و با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: ما سربازان ولایت و خدمت گزاران مردم هستیم و این را بالاترین مدال افتخار برای خود میدانیم.

در این مراسم از تعدادی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی تجلیل شد و بیست نفر از کارکنان یگان‌های مختلف این نیرو ترفیع گرفتند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار