همدلی در ماه مهربانی فرصتی برای یادگیری الفبای مهر

آیین افتتاحیه طرح مهربانی مهر استان چهارمحال و بختیاری، در شهرستان بروجن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، آقای خدابنده قائم مقام جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: آیین افتتاحیه طرح مهربانی مهر با حضور جوانان، داوطلبان، خیران و مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان بروجن برگزار شد.

او افزود: بیماری کووید ۱۹ تبدیل به یک بحران شده است و بر اقتصاد و کسب و کار‌ها تاثیر گذاشته است، باید این بحران را مدیریت و با سرافرازی از آن عبور کنیم.


بیشتر بخوانید


خدابنده اضافه کرد: طبیعی است که در هر کشوری افرادی حمایت پذیر وجود داشته باشند؛ در دین ما به شدت تاکید شده است که به هم نوع خود کمک کنیم.

او اظهار داشت: انتظار می‌رود افرادی که در جامعه وضعیت مالی خوبی دارند در قبال افراد نیازمند احساس مسئولیت کنند و بخشی از نیاز‌های آنان را مرتفع سازند.

در ادامه این آیین کاظم خیری معاونت امور جوانان استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بیش از یک هزار دانش آموز نیازمند در استان وجود دارد که تحت حمایت هستند.

او گفت: طرح مهربانی مهر در راستای تامین لوازم اولیه دانش آموزان نیازمند اجرا می‌شود و به تعداد۵۰۰ دانش آموز نیازمند لوازم التحریر فراهم شده است که به زودی در سراسر استان توزیع می‌شود.

خیری بیان کرد: بیش از ده میلیون تومان از سوی خیرین به دانش آموزان نیازمند استان کمک شده است.

در ادامه سعید عباسیان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن با اشاره به اینکه طرح مهربانی مهر فرصت بسیار خوبی برای تامین نیاز دانش آموزان نیازمند است، افزود: این طرح هر سال با آغاز سال تحصیلی جدید به همت جوانان و داوطلبان نیک اندیش شهرستان بروجن برگزار می‌شود و امسال نیز با توجه به وضعیت کرونایی موجود با مشارکت حداکثری خیرین و نیکوکاران و برای کمک به دانش آموزان نیازمند بیش از ۲۰۰ بسته لوازم التحریر به همراه کوله تهیه و بین دانش آموزان کم بر خوردار توزیع خواهد شد.

او اضافه کرد: دین اسلام همه مردم و افراد متمکن را به کمک به نیازمندان جامعه به عنوان وظیفه دینی سفارش می‌کند و بدون شک همراهی در طرح مهربانی مهر نقش مهمی در کمک به دانش آموزان بی بضاعت دارد.

در پایان آقای فیروزی کارشناس جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن اظهار داشت: طرح مهر مهربانی واحد جوانان و داوطلبان این شهرستان در آستانه سال تحصیلی جدید با شناسایی دانش آموزان کم برخوردار مدارس شهرستان با مشارکت خیران در جهت محرومیت زدایی و سهیم شدن در آینده فرزندان این سرزمین برگزار می‌شود.

او ادامه اد: مردم، خیرین و همه افرادی که قصد شرکت در این امر خداپسندانه را دارند، می‌توانند تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن اهدا کنند.

مهر مهربانی

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار