توسعه خدمات متنوع پستی در ایام کرونا قابل تقدیر است

استاندار کرمانشاه، توسعه خدمات متنوع پستی در ایام کرونا را با توجه به تغییرات صورت گرفته در سطح نیازمندی‌های مردم قابل تقدیر دانست و گفت : کارکنان تلاشگر این عرصه به صورت فداکارانه در این بحران به مردم خدمت کردند و کار‌ها را تسهیل نمودند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : اعتماد مردم به شبکه پستی سرمایه‌ای ارزشمند است و در ایام کرونا شاهد خدمت رسانی صادقانه و تلاش دلسوزانه کارکنان پست برای خدمت به مردم بودیم.

او ضمن اشاره به خدمات بی وقفه پست از حضور مستمر کارکنان برای انجام امور و تسریع در کار مردم حتی در شرایط خاص رنگ بندی‌ها تقدیر کرد و گفت : بی شک این ایثار و سخت کوشی به نوعی ازخودگذشتگی است که توسط کارکنان پست برای خدمت به مردم انجام شد.

مقام ارشد استان به تغییرات صورت گرفته در ایام کرونا به ویژه سبک و شیوه خرید مردم اشاره داشت و افزود: مشتریان برای تأمین نیاز‌های خود از طریق کسب و کار‌های فضای مجازی اقدام می‌کردند و به همین دلیل شبکه پستی در خط مقدم خدمت رسانی و انتقال کالا به مشتریان قرار گرفت که ارزیابی‌ها حاکی از خدمت مطلوب و با کیفیت این عزیزان دارد.

استاندار کرمانشاه رشد و افزایش خرید‌های اینترنتی را یادآور شد و افزود: در دوران کرونا با همت، تعهد و ایثار کارکنان پست شاهد کاهش مراجعات حضوری به دلیل ارایه خدمات ویژه پست بودیم و در واقع دوشادوش کادر کرونا به قطع زنجیره کرونا کمک کردند.

بازوند گفت: با توسعه فناوری اطلاعات نیاز هست که پست نیز کار‌های خلاقانه و جدید برای خدمت به مردم پیش بینی کند که تاکنون موفق بوده و امید همگام با تغییرات و تحولات در سطح نیازمندی‌های مردم، پست بتواند با این میزان تنوع همگام سازی و پاسخگویی داشته باشد که این اعتماد و چرخه قوی حفظ و به مردم خدمت کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.