هفته ناجا فرصتی برای معرفی اقتدار و کارآمدی پلیس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران هفته ناجا را فرصت مغتنمی برای معرفی اقتدار و کارآمدی پلیس عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در حاشیه برگزاری مراسم هفته ناجا، هفته نیروی انتظامی را فرصت مغتنمی برای معرفی اقتدار، کارآمدی، توانمندی پلیس در تأمین نظم و امنیت جامعه، افزایش منزلت اجتماعی پلیس، توسعه رویکرد جامعه محوری پلیس با جلب اعتماد عمومی، مشارکت دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و سایر اقشار اجتماعی عنوان کرد.

او با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی " پلیس هوشمند، امنیت پایدار " گفت: نمایش جلوه‌هایی از اقتدار، کارآمدی، هوشمندی، دانش پایه محوری بودن و تخصص گرایی پلیس با بهره مندی از رسانه ملی، سایت‌های خبری، جراید و... از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

دبیر ستاد برگزاری هفته ناجا مازندران افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد مردم محوری از اهم رویکرد‌های این هفته خواهد بود.

سرهنگ ساداتی گفت: ۱۲۵ برنامه متنوع در این هفته برنامه ریزی و اجرایی خواهد شد و بیش از ۴۰ برنامه رادیویی و تلویزیونی، فیلم‌های پلیسی و پیام‌های آموزشی از صدا و سیمای مرکز مازندران پخش خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه دستیابی به امنیت عمومی مقوله‌ای است مبتنی بر وفاق، همبستگی و مشارکت مردمی که بر اثر افزایش فرهنگ و قدرت مشارکت پذیری همه جانبه آحاد جامعه به وجود می‌آید از همکاری همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه قدردانی کرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار