معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد؛

تعویض الکترو پمپ چاه آب شرب تنگ حمام شهرستان چوار

رضایی گفت:عملیات تعویض و راه اندازی الکتروپمپ شناور، چاه آب شرب تنگ حمام شهرستان چوار انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، رضایی، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با تلاش و همکاری اکیپ اجرایی معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت و نیرو‌های عملیاتی آبفای شهر چوار، عملیات تعویض و راه اندازی الکتروپمپ شناور، چاه آب شرب تنگ حمام شهرستان چوار انجام گرفت.

او افزود : در پی اعلام نقص فنی در تجهیزات چاه تنگ حمام، اکیپ‌های فنی جهت شناسایی مشکل و رفع آن به محل اعزام گردیدند و ضمن بررسی فنی معلوم شد که الکترو موتور چاه آب تنگ حمام شهر چوار که از جمله منابع اصلی تامین آب شهرمی باشد، دچار سوختگی شده است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: بلافاصله عملیات تعویض الکتروپمپ که در عمق ۹۰ متری قرار گرفته بود در دستور کار قرار گرفت.

رضایی بیان کرد : با تلاش مستمر اکیپ اجرایی معاونت بهره‌برداری و نیرو‌های عملیاتی امور آبفا شهرستان چوار که تا پاسی از شب ادامه داشت نسبت به تعویض و راه‌اندازی الکتروموتور چاه مذکور اقدام گردید.

او با بیان اینکه با نصب الکتروپمپ جدید، مشکل قطعی آب شرب شهر چوار رفع شد و چاه در مدار بهره برداری قرار گرفت، از صبر و حوصله شهروندان گرامی شهر چوار و همراهی آن‌ها تا رفع این حادثه تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.