سالی تاریخی برای محمد رضا گرایی/ کسب ۲ مدال طلای جهان و المپیک در سال ۲۰۲۱

محمد رضا گرایی در سال ۲۰۲۱ صاحب ۲ مدال طلای جهان و المپیک در کشتی فرنگی شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا گرایی بیستمین مدال طلای تاریخ کشتی فرنگی ایران را در رقابت‌های جهانی و المپیک به نام خود ثبت کرد تا تنها ورزشکاران ایران باشد که در یک سال قهرمان جهان و المپیک شده است.

گرایی پس از کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۱ نروژ اظهار داشت: ابتدا خدا را شکر می‌کنم که در نروژ هم سربلند بودم و به مدال طلا رسیدم. از تمام هموطنانم و همه همشهری‌هایم هم تشکر می‌کنم که دعای خیرشان بدرقه راه من و محمدعلی شد. خوشحالم هم در المپیک و هم در جهانی قهرمان شدم.

وی تصریح کرد: نتایج کشتی فرنگی در مسابقات جهانی حاصل برنامه ریزی دو ساله بود که با کادرفنی داشتیم. اول با گزینشی المپیک شروع شد، چون سهمیه ۶۷ کیلو را نداشتیم. بعد از المپیک هم قرار بود در جهانی شرکت کنم که ثمره‌اش دو طلای شد.

قهرمان جهان و المپیک خاطرنشان کرد: هم اکنون احساس خیلی خوبی دارم که در سال ۲۰۲۱ بعد از مشکلاتی که کرونا به وجود آورد، توانستم دو تا طلا بگیرم. امیدوارم تا اندازه‌ای از ناراحتی‌هایی که در این مدت به دلیل شرایط کرونایی برای ملت عزیز ایجاد شد، کم کرده باشم. امسال ۴ نماینده از فارس در تیم ملی داشتیم. ان شاءالله که این تعداد را بیشترش کنیم و بهترین مدال‌ها برای استان فارس بگیریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار