۹۵ درصد تراکتور‌های خراسان جنوبی پلاک گذاری شده اند

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از پلاک گذاری ۹۵ درصد تراکتور‌های استان تا اول مهر ماه خبر داد.

رنجی رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با بیان اینکه ۵ هزار و ۶۱۸ دستگاه تراکتور و کمباین در استان داریم گفت: تاکنون ۹۵ درصد تراکتور‌ها و کمباین‌های استان پلاک گذاری شده اند.

او با اشاره به اینکه روند پلاک گذاری ماشین‌های کشاورزی همچنان در حال اجرا است افزود: از اول مهرماه با توجه به اطلاعیه‌های داده شده، به تراکتور‌ها و کمباین‌هایی که پلاک گذاری نشده اند سوخت تعلق نمی‌گیرد.

رنجی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد تراکتور‌ها و کمباین‌ها پلاک گذاری شده اند اظهار کرد: ۵ درصد باقی مانده به دلیل مشکل مالکیت، نبود مدارک و نبودن تیپ در سامانه ناجا تاکنون پلاک گذاری نشده اند که این موضوع در حال پیگیری است.

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: با پلاک گذاری، تراکتور‌ها و کمباین‌ها هویت دار می‌شوند و قیمت آن بسیار بالاتر از وسیله‌ای است که فاقد سند، برگ سبز و هویت است.

او گفت: در آینده نزدیک، تراکتور‌ها و کمباین‌های بدون پلاک خرید و فروش نخواهند شد و اگر هم این اتفاق بیفتد با قیمت‌های بسیار پایینی خواهد بود.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.