استاندار سیستان و بلوچستان:

سران طوایف از نفوذ کلام خود برای جذب سرمایه‌گذار استفاده کنند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سران طوایف و متنفذین از نفوذ کلام خود برای جذب سرمایه‌گذار در استان استفاده کنند، زیرا این مساله باعث توسعه هر چه بیشتر منطقه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست با سران طوایف، معتمدان و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: امروز نظام جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیاز به حضور گروه‌های مرجع دارد.

وی افزود: شما هر جا احساس کردید اقدامات کارگزاران نظام از محور عقل و منطق خارج شده باید تذکر دهید لذا ما به حضور، راهنمایی، حمایت و هدایت شما نیاز داریم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: ما دولتمردان باید بیشتر مراقب باشیم تا حرکاتمان از مدار وحدت خارج نشود و تنش ایجاد نکنیم چرا که هر کس بتواند از نفوذ کلام سران طوایف استفاده کند سود کرده که این امر نشان می‌دهد ما چه میزان نیازمند همکاری و ارشاد شما داریم.

وی خاطرنشان کرد: من مطمئن خواهم بود در بحث توسعه و اجرای برنامه‌های خودم هیچ نگرانی ندارم، زیرا شما سران طوایف به خوبی ضرورت وحدت را به من گوشزد کردید.

مدرس خیابانی تاکید کرد: یکی از مشکلات سیستان و بلوچستان بحث کم‌آبی است چرا که ۴۲ درصد کاهش نزولات آبی در سطح کشور را داشتیم لذا باید برای رفع آن تلاش جدی کنیم البته اقدامات خوبی هم صورت گرفته که نیاز است بیشتر شود.

وی ادامه داد: در حوزه معادن فرصت‌های بسیاری داریم، اما نیاز به سرمایه‌گذاری دارد تا معادن مورد بهره‌وری قرار گیرد و باید با همکاری هم فرصت مناسب برای این مهم را فراهم کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در بخش صنعت ضعف زیرساخت‌ها را داریم که مشکل اساسی است لذا باید از کالای تولید استان استفاده شود، زیرا این مساله علاوه‌بر توسعه صنعت در منطقه باعث اشتغال جوانان نیز می‌شود.

وی بیان کرد: در توسعه فضا‌های ورزشی، ایجاد شهر بازی و سایر امکانات فرهنگی باید تلاش بیشتری شود چرا که استانی با جمعیت جوان داریم و باید از این امتیاز به نحو مطلوب استفاده کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار