عضو شورای شهر اصفهان:

نظرات مردم در برگزاری جشنواره کودکان و نوجوانان سال‌های آینده اعمال می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بلافاصله پس از اتمام سی و چهارمین جشنواره به بررسی نظرات شهروندان می‌پردازیم و نقاط قوت و ضعف آن را رصد خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، منوچهر مهروی‌پور رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: شورای شهر به بردن جشنواره به دل محلات حاشیه شهر اصفهان جهت استفاده تمام کودکان و نوجوان از این جشنواره تاکید کرده بود که این اتفاق در جریان جشنواره امسال رخ داد.

وی افزود: طبیعی است که برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان مانند هر رویداد دیگری همراه با انتقادات و پیشنهادات خواهد بود بنابراین بلافاصله پس از اتمام جشنواره به بررسی نظرات شهروندان می‌پردازیم و نقاط قوت و ضعف جشنواره سی و چهارم را رصد خواهیم کرد تا جشنواره در سال‌های بعدی با در نظر گرفتن پیشنهادات و انتقادات مردم برگزار شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: شورای شهر بر مهارت آموزی خانواده و شفاف سازی هزینه‌ها در جریان برگزاری جشنواره تاکید داشته و به دنبال تبدیل این هزینه به سرمایه برای ارتقای وضعیت فرهنگی شهر اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: با پایان یافتن جشنواره گزارشی را از کارناوال‌های پخش فیلم که به مناطق کم برخوردار رفته‌اند، ارائه خواهیم داد.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار