مدیر عامل بنیاد برکت مطرح کرد،

اهداء ۱۴۰۰ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول

در مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل بنیاد برکت۱۴۰۰ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول در سراسر کشور اهدا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل بنیاد برکت۱۴۰۰ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول در سراسر کشور اهدا شد.

محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت در این مراسم گفت: سال ۱۳۹۹ در خرداد ماه تفاهم نامه‌ای بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب برای معلولان امضا شد  بعد از گذشت حدود یکسال ۱۴۰۰ واحد آماده تحویل به خانواده دارای دو معلول شده است و امروز این واحد‌ها تحویل داده می‌شود؛ فشار و مشکلاتی که این خانواده‌ها دارند بسیار سخت و سنگین است و تامین مسکن قدمی کوچکی برای این خانواده‌ها است.

مدیر بنیاد برکت گفت: بر اساس تفاهم نامه قرار است ۳ هزار و ۵۰۰ واحد برای خانواده دارای دو معلول تامین کنیم که ۱۴۰۰ واحد امروز و مابقی آن تا سال دیگر تامین می‌شود؛ ستاد اجرایی و بنیاد برکت در حوزه‌ی اشتغال زایی معلولان نیز فعالیت‌های زیادی کرده‌اند؛ در خصوص اشتغال معلولان سه هزار طرح اقتصادی و اجتماعی برای اشتغال اجرایی کردیم.

ترکمانه افزود: تاکنون ۳۶ هزار واحد برای مردم کمتر برخوردار ساخته ایم و این کار ادامه دارد.

مدیرعامل بنیاد برکت درباره مردم اندیکا گفت: به دستور رئیس ستاد اجرایی مشاهداتی در روستای زلزله زده اندیکا داشتیم و بر اساس گزارش‌ها ۵۴ مدرسه و ۴۰۰ واحد مسکونی نیاز به بازسازی و ساخت دوباره دارند که با موافقت معاون اول رئیس جمهور قرار شد، این واحد‌های مسکونی و مدارس را باسازی و تعمیر کنیم البته برای کسانی که شغلشان در این زلزله آسیب دیده نیز طرح‌هایی در نظر گرفته ایم.


بیشتر بخوانید:

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
ما که از سال 91 مسکن مهر ثبت نام کردیم بعدش اونقدر پول خواستن و تحویل هم ندادن آخر مجبور شدیم انصراف بدیم هنوزم پولمون رو ندادن کی جوابگوی افت ارزش پول منه؟بهزیستی هیچ کاری برای من نکرده معلول شدید جسمی متاهل و بیکار درد بیشتر از این؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
باید به خونواده های یه معلولم خونه بدن
آخرین اخبار