بازتاب تساوی ایران و کره جنوبی در نشریه پرتغالی

تساوی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در چارچوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی در نشریه پرتغالی ابولا بازتاب داشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حضور مربی پرتغالی روی نیمکت مربیگری کره جنوبی و بازیکنان شاغل در لیگ پرتغال در دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در چارچوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ باعث شد نشریه پرتغالی ابولا به پوشش نتیجه این بازی بپردازد.

نشریه ابولا نوشت، کره جنوبی با هدایت پائولو بنتوی پرتغالی در بازی هفته چهارم مسابقات مقدماتی جام جهانی۲۰۲۲ قطر در سفر ایران به تساوی یک بر یک دست یافت.

مهدی طارمی مهاجم پورتو در ترکیب اصلی ایران به میدان رفت و ۹۰ دقیقه بازی کرد. گل‌های این دیدار در نیمه دوم به ثمر رسید و سون هیونگ مین، وینگر تاتنهام، در دقیقه ۴۹ کره جنوبی پیش انداخت. در دقیقه ۷۶ علیرضا جهانبخش، مهاجم فاینورد، ایران را به تساوی رساند.

با این تساوی، ایران با ۱۰ امتیاز، دو امتیاز بالاتر از کره جنوبی، در جایگاه اول باقی ماند. دو تیم اول جدول به طور مستقیم به مرحله نهایی جام جهانی قطر راه خواهند یافت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
واِ....خب جهانبخش هم شاگرد اسکوچیچه..یعنی چه که جهانبخش شاگردان اسکوچیچ را نجات داد...مگه خودش مال این نیم نیس..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
خیلی مهره های تاثیرگذاری داریم که فرصت بازی بهشون نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
سر مربی تیم ملی ایران فقط با 11 بازیکن داره بازی می‌کند او توان تعویض های خوبی دارد یک محرمی باید تعویض میشد یه پاس دقیق نداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
فقط با لژیونر تونست خودشو نجات بده وگرنه بازیکنان داخلی که خوابن مربی که دیگه بدتر حیف پول که به اینا میدن جالبه دروازه بان ایستاده جهت توپ را نگاه میکنه
آخرین اخبار