تزریق روزانه ۱۵۰۰ دُز واکسن کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

روزانه هزار و ۵۰۰ دُز واکسن در مراکز واکسیناسیون سپاه در کهگیلویه و بویراحمد تزریق می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح این استان گفت: ۶ مرکز واکسیناسیون با مشارکت سپاه فتح در استان راه اندازی شده و روزانه در این مراکز بین هزار و ۲۰۰ تا هزار و ۵۰۰ دُز واکسن کرونا به جامعه هدف تزریق می‌شود.

سردار حمید خرمدل به خدمات طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: در قالب طرح شهید سلیمانی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از کرونا، نیازمندان و همچنین ۸۱۰ بسته ویژه برای بیماران خاص و سخت العلاج نیز در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

سردار خرمدل تولید و توزیع ماسک رایگان بین مردم و ضد عفونی معابر عمومی و میادین شهر‌ها را از دیگر اقدامات سپاه برای مقابله با بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد.

او به خدمات سپاه فتح استان در حوزه اشتغال و کار آفرینی هم اشاره و گفت: این نهاد انقلابی  برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی  هزار و ۱۰۰ طرح اشتغالزایی برای افراد جویایی کار در استان اجرا کرده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بهسازی و نوسازی سازی مساجد و منازل محرومان را یاد آور شد و افزود: سپاه برای بهسازی و نوسازی منازل محرومان، مساجد، خانه بهداشت، خانه مددجویان، مصلی و مدارس ۱۴۵ هزار متر مربع در استان اجرا کرده است.

سردار خرمدل به خدمات سپاه در زلزله سی سخت نیز اشاره کرد و گفت: با حمایت سپاه علاوه بر ساخت ۱۶۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، ۳۰۰ دستگاه کانکس جدید نیز برای اسکان موقت زلزله زدگان در سی سخت توزیع شد.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.