نایب قهرمانی کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات کشوری

کشتی گیر کهگیلویه وبویراحمدی نایب قهرمان مسابقات کشتی کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آرمان حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان این استان گفت: حسام موسوی کشتی گیر کهگیلویه وبویراحمدی در رقابت‌های کشتی نونهالان کشور مقام دوم و مدال نقره را کسب کرد.

آرمان حاتمی افزود: مسابقات کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور روز‌های ۱۷ تا ۱۹ مهرماه به میزبانی استان لرستان، در شهر کوهدشت در رشته فرنگی برگزار شد.

حاتمی بیان کرد: در این رقابت‌ها که با حضور کشتی گیران سراسر کشور برگزار شد حسام موسوی کشتی‌گیر ۵۲ کیلوگرمی نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر کشتی گیر استان گیلان را مغلوب کرد.

وی با بیان اینکه موسوی در دور دوم نماینده استان خوزستان و دور سوم نماینده استان لرستان میزبان مسابقات را شکست داد گفت: این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی نماینده استان فارس را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و با اقتدار به فینال این مسابقات راه پیدا کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حسام موسوی در دیدار پایانی این مسابقات و در یک کشتی نزدیک از کشتی گیر قم شکست خورد و مدال نقره و مقام دوم این رقابت‌ها را کسب کرد.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.