نوسانات قیمت مرغ در سیستان و بلوچستان موقتی است

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: طی چند روز گذشته شاهد افزایش قیمت مرغ زنده در بازار استان بودیم که این افزایش قیمت مربوط به عرضه مرغ زنده در سطح شهرهاست.

محمد رفیع سلطانزاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: طی چند روز گذشته شاهد افزایش قیمت مرغ زنده در بازار استان سیستان و بلوچستان بودیم که این افزایش قیمت مربوط به عرضه مرغ زنده در سطح شهرهاست.

او افزود: فروش مرغ زنده به دلیل ایجاد معضلات بهداشتی ممنوع است و شهروندان می‌توانند با خودداری از خرید مرغ زنده مایحتاج خود را از نمایندگی‌های کشتار روز تهیه کنند.

او ادامه داد: مرغ کشتار روز از قرار هر کیلو ۲۸ هزار تا ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان در نمایندگی کشتار روز به فروش می‌رسد، یکی از دلایل قیمت افزایش قیمت مرغ در سیستان و بلوچستان تامین آن از دیگر استان‌ها است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: وقتی استان‌های صادر کننده نمی‌توانند مایحتاج استان خود را تامین کنند از صادر کردن آن خودداری می‌کنند و این امر سبب برهم خوردن تعادل عرضه و تقاضا در استان‌های وارد کننده می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار