سرمربی تیم والیبال سپاهان:

درخواست حضور تماشاگران را به فدراسیون ارسال می کنیم

محمدی راد گفت: در نظر داریم با تجربه های خوبی که از مسابقات چهارجانبه به دست آوردیم، به عنوان تیم نخست درخواست حضور تماشاگران را به فدراسیون ارسال کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال سپاهان پس از کسب قهرمانی در مسابقات چهارجانبه «یادبود علی لندی» گفت: در این دوران کرونایی که همه دلتنگ تماشای بازی های والیبال هستند، به منظور رعایت شیوه نامه ها، همکاری خوبی با هیئت پزشکی ورزشی داشتیم اما می توان با استفاده از تجارب به دست آمده زمینه را برای حضور تماشاچیان در سالن خودمان فراهم کنیم، بر همین اساس درخواست حضور تماشاچی را با رعایت اساسنامه ها برای فدراسیون ارسال می کنیم.  

وی بعد از مسابقات تهران، مسابقه چهارجانبه اصفهان را دومین تورنمنت آمادگی بازیکنانش نام برد و افزود: سه بازی اخیر تکمیل‌کننده دوران آمادگی تیم بود و از شرایط تیم راضی هستیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: طبق برنامه ریزی با ترکیب های مختلف در هر بازی ظاهر شدیم تا بتوانیم به ترکیب ایده آل خود برسیم. همچنین بازی های با کیفیتی را از سوی تیم ها شاهد بودیم و در مجموع از سطح رقابت ها راضی هستم.  

وی در خصوص جوانگرایی اعمال شده در ترکیب تیم سپاهان نیز توضیح داد: همواره نگاه ویژه‌ای به نیروهای بومی منطقه داشتم و این سیاست از سال‌های پیش در دستور کار باشگاه و تیم است. هر سال تعداد بازیکنان بومی رو به افزایش است و در حال حاضر  حدود ۱۰ بازیکن بومی در تیم حضور دارند که ۴ نفر از آنها از رده سنی جوانان و نوجوانان به بزرگسالان اضافه شده اند.

وی ادامه داد: با تمرینات و نظارت های انجام شده نیروهای مستعد شناخته شده و سیستم حمایت از بازیکنان بومی، جوان و نوجوان در باشگاه راه اندازی و برنامه ریزی شده است.

محمدی راد خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در آکادمی های باشگاه نیروهایی را تربیت کنیم که در تیم های جوانان و نوجوانان حضور داشته باشند. زیرا هیچ نماینده ای در این رده ملی از طرف استان اصفهان حضور ندارد و این یک نقص است که باید با همکاری همه نهادها استعدادهای خوب موجود در این استان را کشف و تقویت کنیم.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.