برقراری ۲۶۸ هزار تماس با مرکز ۱۱۰ در استان زنجان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در ۶ ماه گذشته ۲۶۸ هزار تماس از سوی مردم باپلیس۱۱۰انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ قدیمی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان  با اشاره به اهمیت عملکرد مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در رسیدگی به امور انتظامی، اجتماعی و ترافیکی شهروندان، گفت: سامانه پلیسی ۱۱۰، به عنوان پل ارتباطی مردم با پلیس هر لحظه از شبانه روز آماده ارائه خدمات در ابعاد مختلف به شهروندان است.

او افزود: از آنجا که در بروز حوادث یا جرایم در مواقع حساس و ضروری راحت‌ترین راه دسترسی عموم شهروندان به پلیس، شماره تلفن ۱۱۰ است که با ۱۲ خط فعال، به صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان قرار گرفته  است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در ۶ ماه نخست امسال ۲۶۸ هزار مورد تماس از سوی مردم با پلیس ۱۱۰ انجام شده است، گفت: از این تعداد بیش از ۱۰۴ هزار مورد عملیاتی شده است.

سرهنگ قدیمی بااشاره به اینکه فلسفه راه‌اندازی سامانه پلیس ۱۱۰، تحقق شعار پلیس پاسخگو است، ادامه داد: از دستاورد‌های مهم این سیستم می‌توان به ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تأکید بر سرعت و احترام به شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفه‌ای و نظام‌مند اشاره کرد.

او با بیان اینکه تلفن مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ پل ارتباطی مردم با نیروی انتظامی است، از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت ها، نزاع و درگیری‌های دسته جمعی، شرارت، تصادفات، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان، با تأکید بر افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم، گفت :از یک سو حضور به موقع پلیس موجب افزایش احساس امنیت در جامعه شده و از سویی دیگر، مردم نیز پلیس را ملجاء و پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلاتشان می‌دانند که آماده پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های به حق شهروندان را در حوزه مسائل انتظامی، ترافیکی و اجتماعی دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.