برگزاری مانور زلزله در ابهر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مانور زلزله، پناهگیری و خروج اضطراری در خانه هلال روستای نورین شهرستان ابهر برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در حاشیه برگزاری مانور  زلزله در روستای نورین ابهر گفت: این مانور به مناسب هفته کاهش اثرات و بلایای طبیعی برگزار شد.

او افزود: مانور زلزله، پناهگیری و خروج اضطراری در مدرسه روستای نورین با هدف ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان و اعضای خانه هلال منطقه برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: کاهش تلفات و خسارت‌های ناشی از زلزله، انجام واکنش‌های صحیح و سریع در برابر زلزله، ارتقای فرهنگ ایمنی، افزایش آگاهی مردم و ایجاد آمادگی از دیگر اهداف برگزار این مانور بود.

موسوی ادامه داد: آمادگی مقابله با حوادث، کاهش آسیب‌های جانی و مالی و خود امدادی از دیگر اهداف برگزاری مانور زلزله، پناهگیری و خروج اضطراری در خانه هلال و مدرسه روستای نورین ابهر به شمار می‌رود.

او گفت: تمرین پناهگیری و ایمنی، در مرحله پناهگیری صحیح و خروج از محل تخلیه و رفتن به فضای باز از برنامه‌های این مانور بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: مانور زلزله، پناهگیری و خروج اضطراری با همکاری جمعیت هلال احمر ابهر و استان زنجان، آتش نشانی، اورژانس، بهزیستی، نیروی انتظامی و شرکت‌های آب، برق و گاز این شهرستان و خانه هلال برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.