جان باختن ۱۴۶ نفر بر اثر سوانح جاده‌ای در زنجان

جانشین رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در۶ ماه گذشته ۱۴۶ نفر در محورهای مواصلاتی این استان جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ میناخانی جانشین رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی استان زنجان  گفت: جاده های استان زنجان بااشاره به اینکه آمار کشته‌های حوادث رانندگی جاده‌ای در استان زنجان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷ درصد افزایش داشته است، گفت: بیشترین تعداد کشته‌ها مربوط به آزاد راه زنجان - قزوین بوده است.

او بابیان اینکه از فروردین تا پایان مردادماه امسال تعداد جانباختگان ناشی از تصادفات رانندگی در مسیر‌های ارتباطی استان زنجان به ۱۱۳ نفر رسید، افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال  ۲ درصد افزایش یافته است.

او تعداد کشته‌های تصادف رانندگی استان زنجان در شهریورماه را ۳۵ نفر اعلام کرد و گفت: بیشترین تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده‌های این استان به دلیل عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب رانندگان وسائط نقلیه رخ می‌دهد که توصیه می‌شود هنگام خستگی و خواب آلودگی استراحت مقطعی را در برنامه سفر خود لحاظ کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.