علوی مطرح در صحن شورای شهر تهران مطرح کرد؛

لزوم توجه به یکپارچه‌سازی مراودات بین شهرداری و سازمان تامین اجتماعی

عضو شورای شهر تهران به مشکلات به وجود آمده بین شهرداری و سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: با اعمال جرایم سنگین توسط سازمان تامین اجتماعی این موضوع مشکلات فراوانی برای کارگران و پیمانکاران شهرداری ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،علوی عضو شورای شهر تهران در تذکری گفت: درباره فرآیند یکپارچه شهرداری با سازمان تامین اجتماعی تذکری را خدمتتان مطرح می‌کنم. شهردار تهران در سازمان‌های زیر مجموعه خود با سازمان تامین اجتماعی ارتباط کاری و مراودات مالی دارد.

وی ادامه داد: از یک‌سو به مسائل مربوط به پوشش بیمه‌ای کارکنان و از سوی دیگر پوشش بیمه‌ای پیمانکاران فعال که مستمرا با شهرداری تهران در حوزه‌های تخصصی ماموریت‌های مدیریت شهری را انجام می‌دهند با تامین اجتماعی دارای ارتباط مالی مستمر هستند.

علوی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد که حساب سازمان‌ها و پیمانکاران مذکور مسدود شده است، افزود: از طرفی با اعمال جرایم سنگین توسط سازمان تامین اجتماعی این موضوع مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است.

وی ادامه دهد: این موضوع تهدید جدی برای پوشش درمانی پرسنل شاغل با طرف شهرداری هم محسوب می‌شود.

علوی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی بار سنگینی را بر دوش خانواده‌های کارگران و پیمانکاران حوزه شهرداری است، ادامه داد: پیشنهاد می‌شود معاونت مالی و اقتصادی شهری شهرداری نسبت به تدوین یکپارچه مراودات شهرداری با تامین اجتماعی توجه کند.

علوی افزود: در این مدل پیشنهادی امکان بهره‌مندی مراودات غیر نقد به عنوان فرصت محسوب می‌شود.

این عضو شورای شهر خطاب به چمران گفت: تا دوره قبل سازمان تامین اجتماعی مراودات غیر نقدی که انجام دهد، نمی‌پذیرفت. در دوره قبل تا حدودی این امر توسط تامین اجتماعی پذیرفته شد و لازم است این امر پیگیری شود. چراکه بیمه پیمانکاران در این ایام به مشکل خورده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار