آغاز عملیات اجرایی دو طرح احداث شبکه روشنایی در گلستان

رئیس ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری گلستان از آغازعملیات اجرایی دو طرح احداث شبکه روشنایی در استان و بهره برداری از آن طی ۲ ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، اصغری رئیس ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در محدوده‌ دو روستای قره‌قاچ و گلند در حاشیه‌ محور علی آبادکتول به آزادشهر و همچنین محور شهر سرخنکلاته دو طرح احداث شبکه‌ روشنایی با اعتباری  حدود ۶۰میلیارد ریال در حال اجراست.

او گفت: این طرح ها طی دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

اصغری در مورد محورهای پردد استان گفت:ایمن سازی محور‌های پر تردد استان با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال از طریق  این اداره کل انجام شد.

او گفت: امسال، به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد در محور‌های مواصلاتی استان، خط کشی ۸۵۰ کیلومتر از راه‌های تحت پوشش گلستان احیا شد.

اصغری  ارتقا شبکه ایمنی راه‌ها را از مهم‌ترین اهداف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور دانست و افزود: نگهداری ۱۹۵ کیلومتر شبکه‌ روشنایی در استان و همچنین احداث روشنایی روگذر شهر مزرعه کتول و تقاطع گزغربی به طول ۱.۵ کیلومتر از دیگر اقدامات این اداره کل در سال جاری است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.