تخریب ۳ واحد مسکن مددجویی بر اثر زلزله بازفت

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: براساس بررسی‌های انجام شده بر اثر زلزله اخیر در شهرستان کوهرنگ، ۳ واحد مسکن مددجویی تخریب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: براساس بررسی‌های انجام شده بر اثر زلزله اخیر در شهرستان کوهرنگ، ۳ واحد مسکن مددجویی تخریب شده است.

او ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های آسیب‌دیده بر اثر زلزله اخیر افزود: صبح روز زلزله کارشناسان حمایت، تیم‌های مددکاری و مشاوران در روستا‌های زلزله‌زده حضور پیدا کردند.


بیشتر بخوانید


محمدی با اشاره به بازدید و بررسی میدانی میزان خسارت وارده به منازل مددجویان اضافه کرد: ۵۳۰ خانواده بر اثر زلزله به صورت جزئی و کلی آسیب دیده‌اند.

او تعداد خانه‌های تخریب شده را ۳ واحد عنوان کرد و ادامه داد: منازل مسکونی تخریب شده در بافت فرسوده دو روستای «گراب و ترکی» منطقه بازفت واقع شده‌اند که خوشبختانه هیچکدام از اعضای خانواده دچار آسیب نشده‌اند.

محمدی بابیان اینکه این ۳ خانواده در چادر‌های هلال‌احمر اسکان داده شده‌اند گفت: طرح هادی این دو روستا تاکنون تصویب نشده و با توجه به اینکه این روستا‌ها از مناطق صعب‌العبور هستند، امکان ساخت و ساز نیز در فصول سرد سال وجود ندارد.

او افزود: این ۳ خانواده تا زمانیکه امکان ساخت و ساز فراهم شود در کانکس اسکان داده می‌شوند.

محمدی با اشاره به توزیع مواد غذایی میان خانواده‌های آسیب دیده تحت حمایت ادامه داد: همچنین لوازم الکترونیکی ۱۰۰ خانواده نیز آسیب دیده‌اند که در کوتاه‌ترین زمان، لوازم مورد نیاز خریداری و میان آن‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار