بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سالانه ۲۰ هزار خانه روستایی می‌سازد

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت سالانه ٢٠ هزار واحد مسکونی روستایی را به منظور حمایت از روستاییان در برنامه خود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،حجت‌الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژاد نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان ابراز داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا هم با مشارکت بهزیستی و نهاد‌ها حمایتی برای ساخت مسکن تدابیری اندیشیده است.

او ادامه داد: سال گذشته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در نظر گرفت که ۸۵ درصد این واحد‌ها ساخته و تحویل محرومان شد و بقیه نیز تا چند ماه آینده واگذار می‌شود.

روحانی‌نژاد خاطرنشان کرد: سهم استان سمنان از ۱۰۰ هزار خانه برای محرومان یکهزار مسکن بود.

او یادآور شد: یکی از انجمن‌هایی که در کشور برای ساخت مسکن محرومان در کنار بنیاد مسکن تلاش می‌کند انجمن خیرین مسکن ساز است و توانسته تاکنون ۲۰ هزار واحد مسکونی به محرومان تحویل دهد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت مسکن با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ایتام را از دیگر برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور عنوان کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور تکریم حجت الاسلام محمد بارانی و معرفی حجت الاسلام غلام رضا عبدوس به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و افتتاح طرح‌های عمرانی به مدت ۲ روز به استان سمنان سفر کرد.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار