برگزاری دومین جشنواره موسیقی خانقاهی به مناسبت ماه ربیع الاول

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری دومین جشنواره موسیقی خانقاهی به مناسبت ماه ربیع الاول و هفته وحدت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،سرکه وت نجفی رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سنندج ضمن تبریک ماه ربیع الاول میلاد پیامبر اکرم (ص) و فرا رسیدن هفته وحدت گفت: کردستان مهد هنرمندان در حوزه موسیقی خانقاهی است.

 نجفی بیان کرد: با توجه به اینکه موسیقی خانقاهی در سنندج دارای ریشه کهن، تاریخی و هویتی است و این مهم در پیوستن سنندج به شبکه شهر‌های خلاق یونسکو بسیار تاثیرگذار بوده این رویداد فرهنگی و هنری به عنوان یکی از اهداف شهر خلاق موسیقی و با لوگو و نشان یونسکو اعتبار جهانی خواهد داشت.

او یادآور شد:سال گذشته نیز اولین جشنواره موسیقی خانقاهی با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مجازی برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری دومین جشنواره موسیقی خانقاهی به مناسبت ماه ربیع الاول و هفته وحدت خبر داد و عنوان کرد: این جشنواره به صورت غیررقابتی و با توجه به شرایط کرونایی بدون حضور عمومی برگزار خواهد شد.

نجفی اعلام کرد: از آنجاییکه جشنواره به صورت گروهی در گروه‌های ۵ نفره تحت محوریت "مولودی خوانی" برگزار می‌شود از تمامی گروه‌های علاقمند به حضور در جشنواره دعوت می‌شود جهت ثبت نام برای حضور در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر با دو شماره ۰۸۷۳۳۲۴۱۵۷۰ یا ۰۹۱۸۹۸۲۰۴۶۰ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.