علیزاده: میانگین سنی تیم مس رفسنجان را ۵ سال کمتر کردیم

معاون فنی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص شرایط این تیم پیش از دیدار در مقابل سپاهان اصفهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیزاده، معاون فنی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار این تیم در مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: از مدیریت و هیئت مدیره تیم مس رفسنجان تشکر می‌کنم که کادر فنی فصل پیش را ابقا کردند و موفق شدیم در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشیم و ما این فصل تیم را از نظر میانگین سنی ۵ سال جوان‌تر کردیم. بازی سختی را در مقابل سپاهان اصفهان در پیش رو داریم و سپاهان با توجه به جذب چندین بازیکن خوب در فصل نقل و انتقالات مطمئنا یکی از شانس‌های جدی قهرمانی در لیگ برتر فوتبال است.

او ادامه داد: ما قطعا نسبت به فصل گذشته کار سخت تری را داریم و هیچ بازی در لیگ آسان نیست. ما در فصل گذشته رتبه هشتم لیگ برتر را کسب کردیم و این فصل نیز تلاش می‌کنیم تا همچون فصل گذشته رتبه تک رقمی را در لیگ کسب کنیم. زمین ورزشگاه شهدای صنعت مس هنوز آماده بازی نیست و موفق شدیم مجوز برگزاری ۲ بازی خانگی خودمان  را در ورزشگاه سرچشمه بگیریم و تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر ورزشگاه خودمان را آماده بازی کنیم.

او خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در نیم فصل دوم لیگ برتر بتوانیم شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها باشیم و از مردم خوب رفسنجان می‌خواهم که همچون گذشته ما را دعا کنند تا عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار