تیم بدمینتون بانوان اردبیل در مسابقات کشوری حضور خواهد یافت

رئیس هیات بدمینتون استان اردبیل گفت: امسال تیم بدمینتون بانوان استان اردبیل در مسابقات کشوری حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد تقی‌زاده، رئیس هیات بدمینتون استان اردبیل در خصوص وضعیت هیات بدمینتون استان گفت: در چند سال گذشته تمام تلاش خود را در راستای توسعه این ورزش در سطح استان اردبیل به کار بستیم و چنانچه پارسال ورزشکاران بدمینتون باز استان اردبیل در رده سنی ۱۱ سال با حضور در مسابقات کشوری موفق به کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی شده بودند.

او افزود: در حال حاضر نیز تمام تلاش خود را بر این موضوع قرار داده‌ایم که یک تیم از استان اردبیل در لیگ دسته یک و یا ۲ کشوری حضور یابد و اما علاوه بر آن در حوزه بانوان امسال یک تیم در مسابقات کشوری از استان اردبیل حضور خواهد یافت.

رئیس هیات بدمینتون استان اردبیل تشریح کرد: از حدود ۲ سال گذشته که مسؤولیت مدیریت هیات بدمینتون استان اردبیل را در اختیار گرفته‌ایم، تمام تلاش خود را در راستای پیشرفت این ورزش در استان به کار بسته‌ایم.

او افزود: در این راستا سعی بر تشکیل کمیته‌های فعال و تجهیز هیات‌های شهرستان کردیم و خوشبختانه در حال حاضر تمامی شهرستان‌های استان، به جز شهرستان‌های جدیدالتاسیس دارای هیات ورزشی بدمینتون هستند و تجهیز و راه‌اندازی هیات ورزشی بدمینتون در شهرستان‌های جدید نیز در دستور کارمان قرار دارد.

تقی زاده تصریح کرد: در حال حاضر تمامی کمیته‌های این هیات ورزشی از قبیل کمیته‌های هماهنگی، اداری، فنی، همگانی، پیشکسوتان و ... فعال هستند.

رئیس هیات بدمینتون استان اردبیل گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا، هر هفته در یک محله مسابقات محلی اجرا می‌کردیم و پس از شیوع این بیماری که محدودیت‌هایی را برای برگزاری چنین مسابقات محله ای به وجود آورد سعی بر این داشتیم که بر مسابقات بدمینتون را در خانه‌ها و باشگاه مجازی بدمینتون و ... اجرا کنیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.