توقیف ۷۰ تن روغن خوراکی قاچاق

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۷۰ تن روغن خوراکی قاچاق از ۳ دستگاه تریلی کانتینردار در ایست و بازرسی "شهید یداللهی" شهرستان دشتیاری خبر داد.

سردار احمد طاهری  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان "دشتیاری"، هنگام کنترل تردد خودرو‌های عبوری در ایست و بازرسی شهید یداللهی، طی یک عملیات هماهنگ و همزمان به ۳ دستگاه تریلی کانتینردار مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن کامیون‌ها در بازرسی از قسمت بار آنها، ۷۰ تن و ۷۶۰ کیلو گرم روغن مایع خوراکی فاقد مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش اقلام کشف شده بنابر اعلام نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۳ متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار طاهری با بیان اینکه پدیده قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی یکی از عوامل اصلی ضربه به اقتصاد کشور است، مبارزه با این پدیده شوم را، از مهمترین برنامه‌های پلیس در سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها اعلام و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند. 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار