گیر دادن یک پسر برای برداشتن کلاه پاپ! + فیلم

یک پسر با بی پروایی هنگام برگزاری مراسم هفتگی پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان به کنار او رفته و تلاش می‌کند کلاه پاپ را از سرش بردارد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، یک پسر با بی پروایی هنگام برگزاری مراسم هفتگی پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان به کنار او رفته و تلاش می‌کند کلاه پاپ را از سرش بردارد، با وجود پیشنهاد و دادن صندلی به پسر او کوتاه نمی‌آید و در نهایت یک کلاه پاپ را دریافت کرد. 

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۴۷ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
همین کارا رو می کنند که کشیشهای و پاپهای کلیساها و کنیسهای مسیحیان و یهودیان کودکان و نوجوانان را مورد اذیت و آزار جنسی لوات قرارشان می دهند و بهشون تجاوز می کنند و آبروشون در جهان می رود مخصوصا کشیشهای مسیحیان که ازدواج هم نمی کنند و این حق حلال خدایی را بر خودشان حرام کرده اند به همجنسبازی و لوات به کودکان و نوجوانان بچه بازی گناه آلود منکر کبیره بسیار زشت دور از انسانیت و خرد روی آورده و می آورند ننگ و جهنم برشان باد که گنهکاران ریاکاران دروغگویان فاسد و فاسقینی بیش نیستند . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۰:۴۶ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
خیلی دل پری داری. الان ایران خودمون وضع اقتصادی رو طوری کردند که به جای ازدواج دست به هر کاری میزنند که این چیزایی که شما گفتین مژده حساب میشه