احداث ۸۳۰ کیلومتر جاده در دوران دفاع مقدس

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان گفت: نیرو‌های جهاد سازندگی زنجان در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۸۳۰ کیلومتر جاده احداث کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، تاراسی رئیس جهادکشاورزی استان زنجان در یادواره شهدای جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: نیرو‌های جهاد سازندگی زنجان در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۸۳۰ کیلومتر جاده احداث کردند.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ درصد همکاران در مجموعه جهاد کشاورزی استان زنجان را ایثارگران تشکیل می‌دهند، افزود: ۲۲ درصد مدیران مجموعه نیز از بین ایثارگران هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در راستای حرکت‌های جهادی، جهاد کشاورزی استان زنجان در زمینه‌های مختلفی همچون توسعه سیستم‌های آبیاری نوین و فرآوری محصولات کشاورزی رتبه‌های برتر کشور را کسب کرده است، ادامه داد: نیرو‌های جهاد سازندگی زنجان در دوران دفاع مقدس ۴۴۳ مورد احداث پل کوچک و بزرگ را در کارنامه خود دارند.

تاراسی گفت: بالغ بر ۱۶۹ کیلومتر نیز عملیات احداث خاکریز در مناطق جنگی را انجام دادند و مجموعه جهاد کشاورزی و نیز جهاد سازندگی سابق استان زنجان ۳۳ شهید، ۳ آزاده و ۲۲۵ جانباز را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

او بر لزوم تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در استان زنجان تأکید کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس ۲ هزار و ۲۰۰ مورد اعزام رزمنده از این سازمان داشتیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.