دستور تعطیلی سراسری پوتین برای مهار کرونا

رئیس جمهور روسیه با تعطیلی یک هفته‌ای به منظور مقابله با شیوع کرونا موافقت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری رویترز، در پی افزایش شمار قربانیان کرونایی در روسیه طی روز‌های اخیر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور با درخواست دولت برای تعطیلی مراکز کاری به مدت یک هفته موافقت کرد.
بر اساس این گزارش، رئیس جمهور روسیه امروز (چهارشنبه) گفت که از طرح تعطیلی سراسری از ۳۰ اکتبر تا هفتم نوامبر به منظور مهار افزایش شمار موارد ابتلا و مرگ کرونایی حمایت می‌کند.

پوتین در نشستی با اعضای دولت که از تلویزیون پخش شد، گفت این مدت تعطیلی می‌تواند زودتر شروع شده و یا برای برخی مناطق تمدید شود.

در پی افزایش شمار قربانیان کرونا در روسیه، مقامات این کشور تلاش دارند تا شیوع این بیماری را مهار کنند. بر اساس اعلام مقامات روسیه در ۲۴ ساعت گذشته، ابتلای ۳۴ هزار و ۷۳ نفر دیگر به کرونا به تأیید رسید که با این حساب، شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۸ میلیون و ۹۴ هزار و ۸۲۵ نفر افزایش یافت.

همچنین شمار جان باختگان روزانه کرونا با ثبت رکورد یک هزار و ۲۸ فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، موارد مرگ و میر کرونایی در این کشور را به ۲۲۶ هزار و ۳۵۳ نفر رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
اینجا هم تعطیل کردن ولی ما بیمارستانی ها را به خاطر نیم ساعت پاس توبیخ زدن ! برده داری شرف داره ، خدا شاهده دو بار کرونا گرفتم تست هام منفی شدن، به همین خاطر رئ به قبله هم بودم باید سر ساعت در محل کار حاضر می شدم
آخرین اخبار