ادامه سفر معاون وزیر صمت به سمنان؛

بررسی مشکلات واحد‌های صنعتی دامغان و شاهرود

معاون وزیر صمت در ادامه سفر دو روزه به سمنان، ضمن بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی دامغان و شاهرود، از توسعه و تامین زیرساخت‌های صنعتی در این دو شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی رسولیان، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت: ۴ طرح در حال رُشد صنعتی و تولیدی در شاهرود امروز مورد بازدید قرار گرفت، که نشان از توسعه صنعت و سهم صنعت از اشتغال دارد.

رسولیان افزود: ما امروز عمق تولید داخلی خود را افزایش داده ایم و صادرات واحد‌های تولیدی و صنعتی ما رشد پیدا کرده است.
وی گفت: ما تلاش می‌کنیم تا دستورالعمل‌ها را کاهش داده و صاحبان صنعت ما دچار بروکراسی اداری نشوند و تولید رونق یابد.

رسولیان گفت: در شهرستان شاهرود ۱۸۰ هکتار شهرک صنعتی در حال توسعه است و زیرساخت‌های آن فراهم شده است.
به گفته رسولیان، تا سه ماه آینده، بهره برداری از فاز توسعه شهرک صنعتی شاهرود اجرایی می‌شود.

او افزود: شهرک صنعتی جدیدی برای شهرستان شاهرود مکان یابی و مصوب شده است که با اخذ مصوبه دولت، انشالله راه اندازی می‌شود.

رسولیان گفت: مشکل آب و برق امری است که در بحث زیرساخت‌های اولیه راه اندازی صنعت در استان، مطرح است و برنامه‌های مختلفی برای حل این مشکل در دستور کار سازمان قرار دارد.

رسولیان افزود: حمایت از صنایع کوچک و متوسط در دستور کار ما قرار دارد که این‌مهم در شهرستان شاهرود نیز اجرایی می‌شود.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در این جلسه گفت: ما باید برنامه ریزی‌های لازم را برای حفظ وضعیت موجود و جلوگیری از افزایش واحد‌های مشکل دار و راکد تدوین و اجرایی کنیم.

معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت هم چنین از واحد‌های صنعتی پاک چوب تولیدکننده مصنوعات چوبی و مبلمان، مجتمع فولاد گلستان تولیدکننده شمش فولادی و نیز از پست ۶۳ کیلو ولت برق در حال احداث شهرک صنعتی بازدید کرد. 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.