آزمایش اجباری کرونا برای کارکنان واکسینه نشده اپل

اپل کارکنانی که در مقابل کرونا واکسینه نشده اند و یا گزارش واکسن خود را ارائه نمی‌دهند به انجام روزانه آزمایش کرونا مجبور می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ndtv، شرکت اپل کارکنان واکسینه نشده در مقابل کرونا را مجبور می‌کند زمان ورود به محل کار آزمایش کرونا بدهند تا عدم ابتلای آنها به این بیماری تایید شود. این تصمیم در پی شدیدتر شدن شیوه نامه‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است.

عدم ابتلا به کرونا، شرط حضور در اپل

این شرکت در این هفته به کارکنان خود اعلام کرد این شرط جدید برای حضور در محل کار برای کارمندانی که از گزارش وضعیت واکسیناسیون خود به شرکت اپل خودداری می‌کنند نیز اعمال خواهد شد. کارکنانی که در مقابل کرونا واکسینه شده اند هم باید هفته‌ای یکبار آزمایش بدهند.

شرکت اپل و کرونا

با این حال، کارکنان فروشگاه‌های خرده فروشی اپل قوانین متفاوت تری خواهند داشت. از کارگران واکسینه نشده خواسته می‌شود به جای روزی یکبار، هفته‌ای دوبار آزمایش را انجام دهند. کارگران واکسینه شده نیز باید همان هفته‌ای یکبار را به طور مداوم آزمایش دهند. این شرکت در مقایسه با همتایان خود در زمینه فناوری کمی ملایم‌تر رفتار کرده است، اما احتمال دارد این شرایط در آینده تغییر کند.

دولت بایدن برای پیمانکاران فدرال تاریخ ۸ دسامبر را به عنوان ضرب الاجل قرار داده تا از کارمندان خود بخواهند به طور کامل در برابر کووید ۱۹ واکسینه شوند. دولت ایالات متحده همچنین مشاغل با ۱۰۰ کارمند یا بیشتر را تحت فشار قرار داده که حداقل یک بار در هفته کارکنان واکسینه شده خود را ملزم به انجام آزمایش عدم ابتلا به کرونا کنند. کاخ سفید قرار است در آینده نزدیک دستورالعمل‌های بیشتری را صادر کند.

کمپانی اپل

اپل از کارکنان خود خواسته تا ۲۴ اکتبر وضعیت واکسیناسیون خود را اعلام کنند. این شرکت همچنین اعلام کرده که از ژانویه کارکنان باید حداقل سه روز در هفته در دفتر کار حضور پیدا کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
چرا تا قبل از ساخته شدن واکسن که فقط مردم از ماسک استفاده می کردن انجام آزمایش روزانه کرونا اجباری نبود...همه ش بازیه برای آلوده کردن مردم و وادار کردن به زدن واکسن اجباری
آخرین اخبار